fredag 26 september 2008

lunchin

jag och Elle lunchade med Maja och Lo i Farsta C idag, det var mys.
i helgen så är det lite kalas med familjen för Elle och hennes 1års dag. Liinas pappa Ilkka och styvmor Gunborg kommer upp från Hjo också, ska försöka hinna med att slå Ilkka i en boulematch :)

såg precis klart på 28 days later. Filmen kändes lite som en billigare och lite råare film än "i am legend", liknande historia men lite olika sätt att berätta den på. legend är lite mer wham bam(fart och fläkt a la US) medans 28an är lite segare(långa stunder utan att det händer nåt a la UK) men samtidigt blir en kille i 28an avrättad genom att få tummar intryckta i ögonen hehe, som sagt lite råare... :)

Nu blir det superman returns på blu-ray(oooooh that sweet picture quality!) istället, den ska vara halvdann men det är nåt i mig som gör att jag vill se alla övernaturliga serietidningshjältar på film :)

avslutar med en gammal bild på mig som jag fann på webben från DM på gubbängen tror jag, kan ha vart 2003? skön handled och pendel iaf :)

Inga kommentarer: