söndag 11 november 2007

jajjebullar

Fars dag idag, min första som far :)
Vaknade upp och på nattduksbordet så låg det ett paket, det var en ask geisha, mums!
Tack Elle! (tror Liina hade nåt finger med i det där också, puss på dig)

i Sundsvall så blev det ingen semi utan två kvartsfinaler i singel(gjorde en sjukt bra andra halva i 8ondelen mot Bertil Adlivankin, vände 3-9 efter en hel del magiska klot och mina första tjoffar i singel. torska kvarten mot folke 7-13 efter rätt risigt spel vänner emellan) och dubbel (vi var heta fram till kvarten jag o matte, där tappade matte sina lägg som hade vart GRYMMA innan. jag var nära på skotten hela tiden men inte tillräckligt många träffar för att rå på välspelande Thellan och Esko från SKÖ, de blev tillslut tvåa i tävlingen.)
i trippeln så kanske vi inte tog våran vinnarmatch i poolen tillräckligt allvarligt utan tappade våran seedning rätt snabbt, vi mötte sen ett gäng veteraner från skönsberg där vi lätt går upp till 12-5 ledning efter att jag har prickat det mesta, men sen känns det risigt med skotten från min sida och vi byter, dessvärre var inte mina lägg särskilt heta heller :P gubbarna spelar bra med de viktiga kloten, tror det är 4vändor där vi ligger med 13 och de trollar eller skjuter bort med deras sista.
avslutningsvändan är bitter ställning 12-10, jag o dagge lägger bort våra fyra klot, jesper krigar in första, skytten raspar ca 1meter och duttar bort den precis... suck. jesper krigar in sin andra också precis vid lillen! skytten går ner framför igen(jag hinner tänka att det där inte går två gånger i rad.....) 1meters carreau´n är ett faktum och de lägger in för match! snark...

hursom så var det en grymt trevlig helg med många sköna människor och Sibirien sopade rent o vann alla klasser :)
Ni MÅSTE spana in klippen från helgen på Sibiriens Hemsida!
Jag finns med, men endast med lite schyssta kommentarer :P
Hoppas den lite dryg roliga kommentaren från mig inför dubbel finalen uppskattas!(det var de från skönsberg som vi torska mot nämligen :P)

Har lite grejer att rapportera in.
Fille, jag, Folke och Bobby B tränade på surbrunn för några måndagar sen. Fille var stekhet och jag filmade ett kast, det var okej:


Har världens finaste familj:


Klipp från sundsvall, Sibirien är kärlek *kramar*:



Spelade på Surbrunn idag, Boulerotrippeln tillsammans med Folke o Albin, supersköna snubbar att lira med :)
Vi vann våra tre första o torska sen finalen med 10-11 när tiden var slut :(
Vi hämtade upp 1-9 och var ganska säkra på vinst :P
Kärlek till Folke o Albin! samt även till lill-Jezper som var där o spelade med Jenny och Hanna, ett helt olicenserat lag dvs som kom på 14plats! på 11plats kom ett till olicenserat lag, tre sköna grabbar som svängde förbi butiken spana klot i fredags, de hade spelat typ tre dar i veckan under sommaren och jag tipsa de om Boulerotrippeln som de lätt uppskattade, de kommer nog tillbaka :)

Inga kommentarer: