tisdag 22 januari 2008

comeback

jag gör en mini comeback och kör ett inlägg :)

Livet rullar på, Elle blir större, kul på jobbet(får snart ny arbetsplats på kontoret, mumma) och Liina är forfarande världens finaste!

Spelade fyrlingen i helgen, kul spelform! vi var klara för a-slutspel inför sista mötet i gruppen som vi förlorade efter inte så bra spel med 1-2 i matcher. då fick vi möta det andra stockholmslaget på plats såklart i 8ondelen :/
Vi(framförallt jag) spelade riktigt kasst fram till 0-9 sen bytte vi runt ordentligt i laget och började kriga oss uppåt! vi torskar dessvärre med 8-13 mot de slutgiltia segrarna från sibirien(bäst!!). med lite medgång kanske det hade gått, jag o skult hade varsitt lilleskott som stanna typ 15cm innanför linjen... jag hade en skitjobbig grej när jag hade 2-1 mot i klot och sköt för poäng, träffar men på nåt skumt vis så hoppar lillen snett ner i banan så de ligger med tre poäng på plats(som "tur" var så tog de bara en poäng den vändan) surt men ändå :)

här kommer lite sköna bilder från mobilen

Här är Elle 3månader & 2veckor


Här är det i tur och ordning, Gösta - Överste Fuffe - "Göstas brorsa"


Gösta och Muflo får träffa piñatan som jag hade med mig till personalfesten:


Gösta och Liina badar tillsammans:


Elle badar 3månader gammal:


Lite videos:

Gösta gillar INTE Överste Fuffe:


Skult/Ivar spelar mot Berglund/Pauli i eskilstunas semifinal, jag försöker snacka in en elfenbenare, det går sådär.. ooh the pain..:


Såhär ser mina kvällar ut tillsammans med familjen (Liina har gått o lagt sig):


Vi är på landet, efter en geggig promenad med mammas vovve vicki så badar jag henne med ett efterföljt tokryck som Gösta gillar:


på snart återseende :)

Inga kommentarer: