tisdag 10 juli 2007

Another day at the #

Idag så hade jag en najs dag på jobbet med tofftén, mkt glädje :)
spelet på torget var mest frustrerande :P
Kände mig het som fan i kroppen och bara väntade på att få visa upp lite schysta carrauer.. i kvarten mötte vi ante och victor patron, de vann lotten och spelade 6m alla vändor tills de vann, dvs vi lyckades inte ta nån poäng.. De spelade riktigt stabilt samtidigt som vi inte tog tillvara på våra chanser. vid 0-10 så känner jag mig sjukt sugen på att vända en match i stort underläge för tredje dagen i rad, jag lyckas med en galet snygg ren snitt på en kloss men de lägger dessvärre in igen på liten yta och bondens skott kontrar 0-11, nu kokar adrenalinet och vill tjoffa igång! ante lägger vid lillen, jag missar preciiiis bakom och stannar typ 1m bakom på nästa skott, ante lägger en ny vid lillen och nu jäklar bubblar jag, nu ska jag sätta en kalle och vända den här matchen med en grym tjoffning!!! upp-pumpad som fan kastar jag ett kast som känns helt perfekt och jag är på väg att tjoffa när det kommer en riktig fethatt och deras ligger kvar vid lillen! min planerade tjoffa blir till ett oplanerat HELVETE istället, kanske lite högt men kändes ändå skönt att markera att man är het! :)
Vi torskar dessvärre den vändan efter bonden vart nära att ta lilleskottet.

Skulten vann tillsammans med Matte från Boo, så hittils Sibirien segrar varje dag, najs!

Liina kom in till torget och det var mysigt, hon lyckades se mig och bonden förlora flaskfinal innan vi drog hemåt i mörkret :)

imorrn spelar jag tillsammans med min vän Jezper E, han har ingen licens men bra attityd :P
Han har spelat med Vicke Cataldo en gång när han var väldigt fräsch på boule, Vicke visste inte vem Jezper var och frågade "vil du skjut ell vil du lägg?" -"jag kan skjuta" säger jezper. Jezper visar sen upp två ganska kassa skott(iofs på 9meter men..), typ 2m kort och 30cm snea varav Vicke utbrister "De är nog bäst du få lägg, du få lägg grabb"
hahaha, störtskönt :)


förhoppningsvis sista jobbdagen imorrn, hoppas jag hinner med allt, innan semestern.
Kärlek till er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag hörde :)

Anonym sa...

Gillar dina rapörter skarpt (du e me på favo nu:-))...å för första ggn får man lite tips om hur ni gozlirare tränar.Kör hårt,Bempus...å krama Linas magge mycket och ofta.Pyzz.
Ante