tisdag 18 september 2007

Bebis 1 är här...

Ja min nya mobil har kommit ;P
spana in den här läckerbiten:


Jag gullar med den hela tiden :)
Som ni ser på bilderna nedan så kan man publicera bilder med textinlägg direkt från mobilen! Kan bli kul att liveblogga från nån tävling nån gång..

Bebis 2 väntar vi på ännu, Liina är inskriven på SÖS men har permission, hon mår ganska bra förutom att hon är så svullen.. ont o gå o sådär :(
Men hon och bebisen åker in en gång om dan o kollar så allt är bra så det känns som det är bra koll på henne :)

Mina föräldrar gifte sig i lördags!! De gifte sig innan jag föddes, skilde sig så man blev ledsen och hitta sen tillbaka till varandra så man blev glad igen för jag vet inte, 5år sen? och nu är de gifta igen! det var väldigt vackert i kyrkan, jag var marsalk/ringbärare, nervös men väldigt glad hela tiden :) Skönt att jag glämde ta med mig programmet(med psalmerna i) fram så jag fick låtsats att jag kunde efter att ha fått blickar :D Jag kunde refrängen sen innan så det va lugnt ;)
Här är en bild på deras första dans på festen:

De dansade grymt bra o inspirerande så efter några hotshot i baren så var man uppe och skapa lite nya sköna dancemovs som "skidåkarn", "tomas gustafsson" och en grym mix av "sleven" och "skidåkarn" nämligen "Gunde"! Bjud mig på några hotshot och jag kanske visar upp detta igen :)

Det var kanon bra stämmning på festen, runt 60deltagare precis som i kyrkan, välfylld bar och en del personer som man inte träffat på 6-7år gjorde kvällen perfekt! Vid 1 stängde lokalen och vi fick bege oss.
Mams o paps blev hämtade av taxi vid halv 1, de vägrade verkligen att berätta vart de skulle.. en nyfiken släkt och ett snyggt move av Adnan(kusins man) där han mutar taxichaffisen med en hundring! hahaha, han ringde upp sen och avslöja dem! :) En svit på ett hotell låter inte helt fel :)

nu säger jag kram!

Inga kommentarer: