torsdag 4 oktober 2007

Bouleklipp ownage

Björn Folke spelar ju in en hel del klipp och lägger ut på sin fräscha blog.
Jag är helt klart avis på dessa och kommer göra lite försök själv nu när jag även har en mobil som kan spela in videoklipp.
Jag behöver hitta ett bra redigeringsprogram så tills dess så blir det sk råa klipp :)
Det kan också bli lite sköna battles emellan våra klipp vem som gör det snyggast ;)

Här kommer 4 klipp som min gode vän Jezper hjälpte mig att spela in på Boulebar Surbrunn i måndags när jag var inne på inventering innan jag återgick till att vara pappaledig:

1. Hur snabbt kan man egentligen träffa tre skott på? uppskattningsvis på detta klipp från första till sista träffen 2.2 sekunder


2. Jag tror jag nästan håller på o bryter ljudbarriären i hastighet här, tre träff på ca 2.1. ska klara under 2sek nästa gång.


3. Tre rätt snabba sautee skott, ca 4sekunder. Alla är rätt höga träffar :)


4. En liten battle till Folke redan, jag skjuter o träffar 6 skott på ca 11sekunder, men observera att jag håller i alla 6 klot och inte plockar upp efter halvvägs som vissa andra ;) :P :D


aaah, hastighetsträningen fortsätter, viktigt sånt här ;)
ha det gott!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fan vad snabb du är. Säg till när du börjar stanna på skotten :) haha. Hälsa Elle

bemp sa...

haha :D
När jag inte använder Boulebars stenhårda träningsklot utan mina söta xcou i rätt storlek så blir det till att stanna :) the battle has begun! ;)

Anonym sa...

Respekt! dessa filmer var sjukt roliga och se mera actionfyllda än din "battlares" ;) SWOP-championship måste gå snaaart!! /raspdutt