onsdag 10 oktober 2007

Mer klipp

Efter en del hånande från Folkes sida så kommer nu lite mer råa klipp som svar på tal :P

Min gode vän Jezper var över och hälsade på Elle och sen gick vi ut o lira boule, skönt som vanligt att lira med jeppe! Skön bana och akustik på ljudet!

1. första matchen mot Jezper, det står 11-6 till mig tror jag, jag har en poäng och ett klot kvar. jag har kalle för match dvs.. Lillen ligger precis framför mitt klot.


2. Här kommer två klipp från samma vända, Jezper har lagt in sin sista och jag har två klot kvar. nr1


nr2


3. Det här är inte lätt Folke, jag skjuter lillen med en annan lille :P


4. Sparar den finaste till sist, vi spelar nu inte match :P
Har lagt upp en pyramid med jezpers 3 klot i botten och mitt eget uppe på, scenariot är att jag skjuter tripplen för två p och ev. stannar för tre p, här är resultatet:



Här kommer självklart ett klipp på ett av Jezpers fina skott(har även en hel del från honom till blooper filmen sen :P) Han skjuter o stannar för tre i match mot moi.


Hade även en snutt när Skulten slår ut Erik i åttondelen på singel-DM för nån helg sen. Jag tror det står 11-10 inför den här vändan till skutte.



Kram på er, Elle mår bra. gått upp 400gram på en vecka!! :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja vad ska man säga? Imponerande! Skult lägger in tre klot i samma vända! hehe
puss

bemp sa...

hahaha, jag vet det är helt sjukt! :D puss!