tisdag 5 juni 2007

Skytte is the thing

i Lördags så spelade jag dubbel i Boo med Skulten, "som vanligt" lätt vidare i monraden efter tre vunna matcher. i kvarten så spelar våra motståndare mkt bra och vi inte så bra, 9-13 förlust. riktigt riktigt trist.

Roligt var dock att Boo hade ordnat sido-arr: VM-skytte! Jag kände mig riktigt sugen efter förra helgens fyra 40serier :) Jag skjuter hem 53 poäng, nytt PR! Riktigt roligt var det, jag hade träffat alla skott fram till sautén(näst sista stationen) och hade 30p inför den. Dessvärre är mina två första skott helsingborgare, preciiiis bakom. Jag får med mig en 3a från stationen men tar sen alla lillar och hamnar på 53 :) 4 pers vidare till duell, jag slår nappen och leo slår skulten.
jag och leo delar på vinstpengarna eftersom danmark matchen börjar då! Jag förkunnas segern i skyttet efter min fina 53a :) Leo var sista som sköt i skyttet och kvalade sig in på 48! Respekt.

Kvällen avslutades i boo med fotbollsmatch ett 25tal personer på plats, de hade ordnat projektor. najs arrat från boo!


igår måndag så var det sommarserien mot BRO, jag spelade med Liina och Maja i trippeln. i andra trippeln så spelade skult, bondesson och fian. Vi vann bägge tripplarna med 13-12 :)
Sen tappade BRO luften lite i dubblarna, jag och maja vann med fannyn 13-0, jesper/bonden vann 13-2 och Liina/Fian vann med 13-9. 5-0 i mötet och serieledning. Spana in tabellen här!
Boule är kul :)

Inga kommentarer: