tisdag 20 mars 2007

no 1

nu kör jag första inlägget med ett klart direktiv om vad det ska handla om, livet. Livet är inte helt fel, något av det bästa med livet är helgerna. Nåt som inte får hända är att något förstör helgerna, typ som denna helgen........ :P
Ett monster till huvudvärk kom in över mig på fredagkvällen och hängde kvar lagom till söndagskvällen. Det kan antagligen vara så att gräsänklings livet inte är för mig.. Liina var ju nämligen i Halmstad och spelade sv cupen, galet sugen själv men nån måste ju vakta katten här hemma....... spana in bilden på när jag och Muflo ligger och slappar framför TVn, muflo kör hängmattan vid elementet.
Det dök dock upp en hel del trevliga saker under helgen, efter att ha sovit ca 4 timmar efter att ha försökt o kolla på ett pokerprogram mitt i natten(somnade såklart när de va heads-up och de går till reklam med typ tio minuter kvar......) och blivit väckt av grannen ovanför som kör slagborren i väggen sjuk tidigt typ kl 8. såååå kommer mamsen förbi och hämtar upp mig och vi svingar förbi syster Anna och, endast några veckor gammal, min systerdotter Engla, tar med de hem till päronens radhus och där blir man ompysslad hela dan med lunch, middag och bebiskelande. Att undkomma dagen utan ipren går inte, i just love that metylhydroxi-propylcellulosa som gör ipren till ipren. Här kommer en bild på mig och Engla bara några dar gammal på BB.

Jag missade dessvärre Boulebar´s innebandymatcher på söndagen, men grabbarna spelade bra, slog serieledarna och jumbon så nu är vi preciis under slutspelsstrecket, check it out.

Tränade ikväll på boulebar efter jobbet, jag va inte sugen idag men skönt att kasta bort lite dåliga klot ;) (Sha)Kira var grymt het! Missa inte klippet på en sjukt grusig carraue här nedanför, glöm inte att cranka upp ljudet ;)

3 kommentarer:

Folke sa...

Bra där, grymt bra spelat av Lliina i helgen, hörs va

Måns sa...

Stabil Blogg Bempa! Får be Folke länka till din sida från boule-nouvelle.

Ses imorn om du ska spela Grand Prix!

bemp sa...

grymt måmpa, vi ses imorrn med lite skönt lir!