fredag 30 mars 2007

ivar klipp

man blir ju så inspirerad av Folke´s alla snygga klipp så jag besluta mig att försöka redigera ihop en film med klipp som jag o Liina filmade från SM förra året.
Min plan var att hitta nåt gratis program på nätet för redigeringen, efter 2timmar av nedladdning, installation och test så hade jag kommit fram till att jag behövde 3 olika program för att kunna genomföra detta på ett inte så alls smidigt sätt... :P dvs jag hitta inget bra program alls! 2timmar till efter det vid ca kl 2 på natten så var jag klar, det blev inte speciellt bra och när jag laddar upp den på youtube så märker jag att jag skrivit in fel år i texterna.. suck.
Jag kommer inte att ge mig på att fixa fler klipp förns Folke har ordnat ett schysst redigeringsprogram till mig :)

Här kommer iaf några snygga kast från när ivarsson tar hem sm-brons i singeln 2006.



ihegen är det invitational i Boule1, ska bli kul att hela tiden få möta lag med bra klass.
Jag spelar tillsammans med Anders Bondesson och Jesper Skult, mitt lag för året till DM/SM och liknande. Förra året så tog jag mig till final tillsammans med Pelle Wieveg och Kjelle Pettersson, vi hade en nyckelmatch i gruppen då vi vann mot björnx2 och filip på tid, jag minns att jag sköt lillen för att vinna matchen :) segern mot amel/kamel/leffe b i semin var rätt sweet men dessvärre torsk i finalen mot pimmen/lilja/rickard(vi ledde 5-0 :P)
Jag tror inte Pelle spelar iår men Kjelle är med tillsammans med Lotta L och Jessica J, snyggt!
Det blir till att kriga i helgen!
toodi

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tyvärr ingen upprepning av din vinst mot mig idag, hehe. Det är sjukt tidskrävande att göra film, get used to it.

Ses o kram

Unknown sa...

Yo vad hände i helgen? ni bara försvann.

Må bra i påsken.
Kram