onsdag 21 mars 2007

tjoffa lite granna

Va lir i bouleparken idag i GP finalen, vann de två första hyfsat lätt med 13-2 men förlorade sen dessvärre kvarten efter lite missflyt, många lilleflyttar gick deras väg tyvärr och de blev väldigt glada över sina turkast och fiveade på dessa, lite muppigt. :P utöver det så var det en grymt kul match! Blev riktigt taggad på slutet, va längesen jag fick upp adrenalinet såhär och tjoffade högre än nånsin :) Jag gick med en lite hes röst hem ganska glad ändå, det va kul att spela boule igen :)
Kommer inte ihåg när jag tjoffade ordentligt sist, blivit några halvdanna försök under vintern men nu var det äkta vara :D

Till helgen blir det spel igen i marsrevolten i parken med gamla dm-singel mästaren mattias anesten, ska bli riktigt kul! mattias bor numera i götet och spelar för skatås, han hade vart med på svenska cupen slutspelet och förlorat ett jämnt möte med nobel 3-4, mattias hade enligt rykte lagt som en gud, så det känns bra :)
Mattias nya klubb skatås har enligt honom själv sveriges snyggaste klubblogga, check it out :P


Var ganska mkt samtal att göra på jobbet idag, lyckades med bedriften att ringa slut mitt batteri på mobilen, theres a first time for everything. Det blev typ 12 samtal till fröken maja sköld, men är det nån man ska prata med 12 gånger på en dag så är det mys maja!(MEN JAG RINGER HELLRE DIG LIINA SÅKLART!!) viktigt att markera då jag vet att du kommer läsa här ;) kram hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej gubben... Trevligt med fler infallsvinklar från sthlm! Lev väl!

bemp sa...

hej snygging, kul att du tittar in! lugnt eller? boule? peace!