torsdag 12 april 2007

Softboule

Jajjemen, nu har de kommit.. Det är så galet kul att spela!
Ivarsson och Maja har frågat mig två ggr om dan för att få reda på när softboulen skulle komma..
Jag ringde Majsan direkt när UPS killen kom med leveransen, hon va på plats 40min senare :)
Tänkte överraska Ivar och de övriga på kontoret med att komma upp med två set morgonen efter(läs idag torsdag), mycket lyckad plan, ivar blev som ett barn på julafton :)
Jag lyckades piska skulten igårkväll med 13-10 efter att ha avslutat med en carreau, sweet!
Förlorade idag en tät match mot Jezper med Z, han la in 2 vid lillen varje vända så det blev för tufft. Jag och Liina har 1-1 i kvällsmatcher(precis innan hennes sovklocka går på) Viktig nästa match!
Spana in softboulen på boulebutikens hemsida!

Inga kommentarer: