torsdag 26 april 2007

segis

Hinner inte blogga så mkt som jag kunde önska, mkt att göra men väldigt kul på jobbet :)
Tävlingen med Skult/Marell gick inget vidare, vi råkade slarva bort en vinst i poolen men vann med fannyn i skilje, de hade ett rätt intressant tillvägagångsätt på upplägget av tävlingen.. Lagen ville spela, det fanns banor lediga men ingen slutspelslottning uppe......!! Den kom upp när alla pooler var klara, snark :)
Vi torska sen mot lag tompii som gjorde en fantastisk lilleflyt i en nyckelvända när det stog typ 3-6, istället för två till oss vid missat kast så blev det fyra till dem 3-10, snyggt gjort men blev riktigt jobbigt för oss eftersom tompii va i toppform, vi tog en femma och någon poäng till men sen blev det finito. Sånt är livet.. dessvärre :)


i helgen blir det ny tävling, vi drar på en roadtrip med sibirien gänget! jag, skult och fille g spelar i ena laget och björn/björn/albin i det andra, tror månsan hakar på i våran bil också men vet ej riktigt. Jag o skulten spelar dubbel tillsammans.
Tävlingen är lindomespelen i göteborg, nationell med en hel del lag, runt 50 i trippel och 80 i dubbel. ska bli skoj!

imorrn torsdag så ska jag övningsköra för första gången(ordentligt på asfaltsväg :))! Tar bussen över till mamsen som ska visa mig hur en subaru ska tas hand om, spännande! hinner ni läsa det här så håll er borta från högdalen imorrn på förmiddagen!!

Avslutar med en bild från när jag vaknar upp en morgon och jag avslöjar min stalker, Muflo...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Rob!
Don Corleone tipsade om din bloggish... Bra sådan!
Värst vad du skriver om söta bebisar.... varför det, månne :) ?
Nyss hemkommen från jobbig kväll på PB, men Jeppe o jag är ju dreamteam ( o du med förstrås) så fixa det.

Buonce!