fredag 20 april 2007

yeees

Halloj!
Inte hunnit blogga på hela veckan, vart mkt att göra på jobbet så vart beat när jag kommit hem.
Men det har hunnits med lite softboulematcher.... :D
I söndags så va systrarna christine(+robin) och anna här med sina små sötnosar hannes och engla.
spana in bilden när de hänger i soffan.

Jag och Robin spelade tre softboulematcher, jag vann första ganska lätt, Robin den andra jämna matchen och sen mosa han mig i avgörande med 13-6, han hade 5 magiska vänder med bra klot hela tiden och några fantstiska kast tex: inspel för två, utspel för tre, carreau för två, carreau för två igen!
Han har helt enkelt för bra bollkänsla :P

Det va Sibirien träning(med hårda klot) i vasaparken i måndags, 20grader så perfekta förutsättningar men jag va på lite grinigt humör :P hade inte hunnit med lunch så kan härleda det dit. Känns jobbigt att solen är borta nu igen, längtar till sommarspelet :)

imorgon lördag blir det sista inomhustävlingen för den här säsongen, trippel i monkey cup spelar jag tillsammans med Skulten och K. Marell, spelat en gång tidigare med marell det gick bra om jag inte minns fel.

Hitta lite bilder
Världens finaste tillsammans med Wicki och Amanda:


Julen 2006, jag klär granen(obs på helmer-virveln!), mys framför granen, ta-daa!


Muflo världens snyggaste katt! samt diva(spana in hennes hoodtröja) vs semlan grannkatten.



sov dags!

1 kommentar:

Anonym sa...

Shit! Vilka sköningar i soffan! Jag måste också ha softboule!